سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوام آن اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----103011---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----6-----
یارب کی آن صبا بوزد کز نسیم او گردد شمامه کرمش کار ساز من

 

نویسنده: سحر
یادداشت ثابت - یکشنبه 90/12/29 ساعت 6:2 عصر

سال نو مبارک

الهی با خاطر خسته از اغیار  و به فضل تو امیدوار دست از غیر شسته ام و در انتظار رحمتت نشسته ام

بدهی کریمی ّندهی حکیمی بخوانی شاکرم برانی صابرم الهی احوالم چنان است که میدانی و اعمالم چنین است که می بینی نه پای گریز دارم و نه زبان یا ارحم الراحمین بهترینها را در ابن روزهای پایانی سال برای عزیزانم که از بهترینها هستند مقدر فرما


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • پرداخت زکات
    بلایای طبیعی
    برگشت
    اندرز
    خوب بودن سخت نیست
    توکل
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •