سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه شمردنى است به سر رسد و هر چه چشم داشتنى است در رسد . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----103215---
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----3-----
یارب کی آن صبا بوزد کز نسیم او گردد شمامه کرمش کار ساز من

 

نویسنده: سحر
شنبه 85/9/25 ساعت 7:4 عصر

به نام یکتا مهربان دوست داشتنی


در هر تنگنایی خداوند در گوش آنان که او را می خوانند زمزمه می کند:
بنده من من همیشه با تو هستم ،حتی اکنون نیز با تو هستم.اما می خواهم ببینم که تو چقدر شجاع هستی!
بالاترین هدیه خدا به ما اراده آزاد است،اما این موهبت،مسئولیت گزینش والاترین انتخابهای ممکن را بر دوش ما میگذارد.شما هر لحظه با فکر،کلام ورفتار خود تصمیم گیری می کنید و همه این ها بسیار مهم هستند .انتخاب شما بر همه گونه های حیات تاثیر مهمی دراد.
کسی که دل به خدا سپرده است و به حضور الهی پشتگرمی دارد،
در هر مر حله و دوره زندگی توسط او محافظت می شود و دراوج تشویش و نگرانی به یاد می آورد
که خداوند عهده دار تمامی رویدادهاست و هرگز خطا نمی کند!پس در بحر آرامش بی کران او پناه می گیرد.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • پرداخت زکات
    بلایای طبیعی
    برگشت
    اندرز
    خوب بودن سخت نیست
    توکل
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •